۱۳۹۶ مهر ۲۷, پنجشنبه

ایران- خبر آزادی لیلا میر غفاری فعال مدنی بعداز شکنجه های بسیار

لیلا میرغفاری فعال مدنی و حقوق کودکان
لیلا میرغفاری فعال مدنی و حقوق کودکان روز شنبه ۴ مهر برای دومین بار دستگیر شده بود بعد از ضرب و شتم شدید به بیمارستان روزبه تهران منتقل گردید. خانم غفاری که از حقوق کودکان و زنان دفاع میکند در مقابل دادگاه روحانیت در حال تهیه کلیپ و فایل معترضانه مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفت و بازداشت شد. لیلا میرغفاری در کلیپهایی که منتشر کرده بود گفته بود که چرا فرزندان مسولین برای کشته شدن و دفاع از سوریه نمیروند و چرا آنها کشته نمیشوند.

 لیلا میر غفاری در اعتصاب غذای خشک
لیلا میرغفاری فعال مدنی و حقوق کودکان در روز ۴ مهر بازداشت شد ابتدا او را به زندان قرچک وارمین و سپس بعد از ضرب و شتم او را روانه بیمارستان روزبه (بیمارستان روانی) با دست و پای  زنجیر شده به به تخت بیمارستان
بدلیل اینکه به زور به او دارو خورانده اند بشدت وضعیت جسمی و روحی بهم ریختگی دارد و توان حرف زدن را از دست داده است
و حالا دو روز  است که در اعتصاب غذای خشک بسر می برد
لیلا هر بار پس از آزادی باز هم از حقوق بشر حقوق زنان دفاع کرد بارها با نام از حقوق زندانیان سیاسی آرش صادقی فرزاد کمانگر شهرام احمدی نام برده است او بارها در مصاحبه ها و فیلمهایی که تهیه کرده بود به وضعیت اختلاس مسولین حکومتی و به جنایتهایی که در ایران میشود اعتراض کرده بود.
لیلا میرغفاری درباره مدافعین حرم در یک کلیپ گفته است:
 اگر مدافع حرم بودن خوب است چرا مجتبی خامنه ای و فرزندان او و امثال لاریجانی ها و حسن روحانی ها و مداح ها یا فرزندانشون نمیرن سرشون رو فدا کنند.
 این تنها جرم او بود و حالا با مرگ دست و پنجه نرم میکند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر